9 клас



Повторення. Математичні функції табличного процесора. 
Повторення. Статистичні функції табличного процесора. 
Перегляньте відеоуроки.
Дайте відповіді на запитання тесту.
Надішліть скріншот виконаної роботи на перевірку
https://www.youtube.com/watch?v=KRsOvgxoJaM
https://naurok.com.ua/test/start/1266918
https://www.youtube.com/watch?v=0DBec5EUdMQ
Контрольна робота
Виконайте завдання тесту. 
Зробіть скріншот результату і надішліть на перевірку.
https://naurok.com.ua/test/start/1038210
Повторення. Інформаційна безпека
Перегляньте відео. 
Виконайте завдання тесту.
Надішліть скрін виконання на перевірку.
https://www.youtube.com/watch?v=x6S-N4L8TMM
https://naurok.com.ua/test/start/1168720
Повторення. Ліцензії на програмне забезпечення, їх типи
Перегляньте відеоурок. 
Виконайте завдання тесту.
Скрін результату надішліть на перевірку
https://www.youtube.com/watch?v=GTIsBbN5MVU
https://naurok.com.ua/test/start/1086524
Планування проекту, збір та аналіз даних
Виконайте завдання тесту. 
Надішліть скріншот результату.
Успіхів!
https://naurok.com.ua/test/start/1442278
Роль інформаційних технологій для розвитку науки й суспільства
Готуємося до тематичної контрольної роботи.
Виконайте завдання тесту. Надішліть скріншот результату.
Успіхів!
https://naurok.com.ua/test/start/575346

Поняття про 3D-друк. Розробка моделей для 3D-друку
Перегляньте відео. Опрацюйте підручник с.117-124.
Запишіть в зошит:
1. Що таке 3Д-друк?
2. Що таке 3Д-принтер?
3. Як можна використовувати 3Д-принтер у побуті?
https://www.youtube.com/watch?v=fSbFl9BDTrQ
 Рендеринг тривимірної сцени
Перегляньте відео. Опрацюйте підручник с.69, 72-73.
Запишіть в зошит:
1. Що таке рендеринг?
2. Що таке попередній перегляд?
3. Для чого змінюють положення камери?
https://www.youtube.com/watch?v=yyN3n2mHYTg
Анімація. Переміщення по кадрах. Шкала часу
Перегляньте відео.
Запишіть в зошиті відповіді на запитання (користуючись підручником с.108-115)
1. Що таке анімація?
2. Який режим застосовується при створенні анімації?
3. У чому призначення ключових кадрів у процесі створення комп’ютерної анімації?
https://www.youtube.com/watch?v=eQeHXXv72mQ
 
Текстові об’єкти та їх редагування
Перегляньте відео.
Запишіть в зошит відповіді на запитання:
1. Як додати текстовий об'єкт?
2. Як редагувати текстовий об'єкт?


Підручник с.100-104
https://www.youtube.com/watch?v=vSgAuF6J9Oc
Вершини, ребра, грані. Графічні текстури
Перегляньте відеоурок.
Записати в зошит, користуючись підручником (с.98-99):
1. Що таке текстура?
2. Як увімкнути відображення текстури?
https://www.youtube.com/watch?v=GdxLsgoU_O4
Екструдування форми об’єкта
Перегляньте відеоурок. 
З підручника (с.82-83) записати визначення:
1. Що таке екструдування?
2. Способи поділу граней об'єкта
https://www.youtube.com/watch?v=NOX1XrjwjGk
Операції з 3-D об’єктами
Перегляньте відеоурок. 
Опрацювати таблицю 2.2. підручника с.58-59.
Записати в зошит
https://www.youtube.com/watch?v=O3MIdhyIjE4
Додавання тривимірних примітивів
Перегляньте відеоурок.Опрацювати таблицю 2.1 с.57 підручника "Основні тривимірні примітиви".
Записати в зошит
https://www.youtube.com/watch?v=N2zf9cQlRgM
Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою
Перегляньте відеоурок. Запишіть в зошит відповіді на запитання:
1.Які програми для роботи з тривимірною графікою?
2. Переваги редактора 3D-графіки Blender.

Підручник с.47-50
https://www.youtube.com/watch?v=cBcPosen8iQ
Тривимірна графіка. Принципи тривимірної навігації
Перегляньте відеоурок. Запишіть в зошит відповіді на запитання:
1. Що таке тривимірна графіка?
2. Що таке 3D-зображення? У чому їх особливість?
3. Які галузі використання тривимірного моделювання ви знаєте? Наведіть приклади.

Підручник с.44-46, 52
https://www.youtube.com/watch?v=3EFbxB6eZMk
Тематичне оцінювання "Бази даних"
Виконайте завдання тестування. 
Надішліть скрін результату.
https://naurok.com.ua/test/start/1365244
Переваги використання баз даних в інформаційних системах
Перегляньте відеоурок.
Запишіть в зошит: 
1. Як бази даних використовуються в соціальних мережах
https://www.youtube.com/watch?v=o5tG7htbAWk
Автоматизоване створення запитів у базі даних
Перегляньте відеоурок. Запишіть в зошит висновки, що звучать в кінці відеоуроку.
https://www.youtube.com/watch?v=2TyrFr68quM
Фільтрація та сортування даних у таблицях
Перегляньте відеоурок. Запишіть в зошит висновки, що озвучені в кінці відеоуроку.
Теоретичний матеріал в підручнику с.212-218
https://www.youtube.com/watch?v=vXY2Wqw96lM
Створення таблиць та зв’язків
Перегляньте відеоурок. Запишіть  в зошиті:
1. Що таке первинний ключ?
2. Що таке зовнішній ключ?
2. Як створити зв'язок між таблицями  "один до багатьох"?
https://www.youtube.com/watch?v=Oz3NL7Ebx64
Поняття таблиці, поля, запису, ключа таблиці
Переглянути відео. Записати в зошит типи даних, які можуть мати поля бази даних.
https://www.youtube.com/watch?v=EOQxQG5otnA
Електронні таблиці. Тест
Перейдіть  за вказаним посиланням. Виконайте тестування.
Результат тестування - зробити скріншот і надіслати на перевірку.
https://naurok.com.ua/test/start/1283579
Розв’язування задач з математики засобами табличного процесора
Перегляньте відео. 
Записати в зошит умови завдань та висновки, що озвучені в кінці відео.
Роботу надіслати на перевірку.
https://www.youtube.com/watch?v=3uALqM7_Cwg
Упорядкування даних у таблицях. Проміжні підсумки
Перегляньте відеоурок.
 Запишіть в зошиті висновки. 

Надішліть на перевірку.
https://www.youtube.com/watch?v=DxUrK5HhOtk
Прості та розширені фільтри 
Перегляньте відео. Дайте відповіді на запитання (письмово, в зошиті):
1. Для чого використовують фільтрацію даних?
2. Які види фільтрування можна здійснювати для числових значень?
3. Що таке "розумні таблиці"?
Надішліть відповідь на перевірку.
https://www.youtube.com/watch?v=zDqnGFxT8C4
Задача про прапорці
Написати текст програми "Використання прапорців"
мал.6.69 (б) с.227 "Інформатика 8 клас"
Алгоритм знаходження елементів, що задовольняють задані умови
Переглянути відео. Записати задачі в зошит та виконати в середовищі програмування
https://www.youtube.com/watch?v=CDTARXkmd-c
Типові алгоритми опрацювання даних в одновимірному масиві (списку).
Задача 1. Створити список з 10 випадкових елементів (від -10 до 10). Знайти суму цих елементів.
Щоб знайти суму елементів списку, потрібно:
1) Створити змінну, яка буде накопичувати суму, наприклад s. На початку ініціалізувати її значення, s=0
2) За допомогою циклу перебираємо усі елементи списку. Можна це робити за номерами чи за самими елементами.
3) У циклі додаємо до змінної s кожен елемент, який розглядаємо.
4) Після завершення циклу друкуємо результат, тобто значення змінної s


Задача 2. (Самостійно) Створити список з 10 випадкових елементів (від -10 до 10). Змінити знак для всіх елементів списку.
1) За допомогою циклу перебираємо всі елементи. У цій задачі необхідно перебирати елементи за їх номерами, оскільки потрібно буде змінювати значення цих елементів.
2) У циклі змінюємо знак елемента: spysok[nomer] = - spysok[nomer]
3) Друкуємо список з оновленими значеннями


Записати задачі в зошиті (з поясненнями біля кожного рядка) або виконати на repl.it
https://www.youtube.com/watch?v=B9sHg0MsKtY
Способи заповнення масиву (списку) значеннями. 
Задача 1. Створити список з 10 випадкових елементів (від -10 до 10) і надрукувати його.
Задача 2. Створити список з 10 випадкових елементів (від -10 до 10). Надрукувати лише додатні з них.
Задача схожа до першої. Проте, у першій задачі ми друкували всі елементи списку, а тут - перед тим, як друкувати потрібно перевірити, чи цей елемент є додатним.
1) За допомогою циклу перебираємо всі елементи.
2) Якщо елемент більший нуля, то друкуємо його.
3) Не забуваємо про відступи! Команди FOR та IF потребують відступів та двокрапок.
Записати задачі в зошиті (з поясненнями) або виконати на repl.it
https://www.youtube.com/watch?v=W6_-Qzq60Ag
Введення і виведення значень елементів масиву (списку)
Переглянути відео. Записати в зошит програму з поясненням до кожного рядка, яка використовується у відео.
Надіслати роботу на перевірку.
https://www.youtube.com/watch?v=OUI96GVg4KM
Одновимірний масив (список) 
Перегляньте відео. 
Запишіть в зошит конспект.
Роботу надішліть на перевірку.
https://www.youtube.com/watch?v=btT9nUlAR8A


ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

Табличні величини. Тести




Карти знань



Вправи для очей

Тема. Комп'ютерні публікації
Домашнє завдання.

Немає коментарів:

Дописати коментар