Повторення. Математичні функції табличного процесора.
Повторення. Статистичні функції табличного процесора.
Перегляньте відеоуроки.
Дайте відповіді на запитання тесту.
Надішліть скріншот виконаної роботи на перевірку
Дайте відповіді на запитання тесту.
Надішліть скріншот виконаної роботи на перевірку
https://www.youtube.com/watch?v=KRsOvgxoJaM
https://naurok.com.ua/test/start/1266918
https://www.youtube.com/watch?v=0DBec5EUdMQ
Контрольна робота
Виконайте завдання тесту.
Зробіть скріншот результату і надішліть на перевірку.
Зробіть скріншот результату і надішліть на перевірку.
https://naurok.com.ua/test/start/1038210
Повторення. Інформаційна безпека
Перегляньте відео.
Виконайте завдання тесту.
Надішліть скрін виконання на перевірку.
Виконайте завдання тесту.
Надішліть скрін виконання на перевірку.
https://www.youtube.com/watch?v=x6S-N4L8TMM
https://naurok.com.ua/test/start/1168720
Повторення. Ліцензії на програмне забезпечення, їх типи
Перегляньте відеоурок.
Виконайте завдання тесту.
Скрін результату надішліть на перевірку
Виконайте завдання тесту.
Скрін результату надішліть на перевірку
https://www.youtube.com/watch?v=GTIsBbN5MVU
https://naurok.com.ua/test/start/1086524
Планування проекту, збір та аналіз даних
Виконайте завдання тесту.
Надішліть скріншот результату.
Успіхів!
Надішліть скріншот результату.
Успіхів!
https://naurok.com.ua/test/start/1442278
Роль інформаційних технологій для розвитку науки й суспільства
Готуємося до тематичної контрольної роботи.
Виконайте завдання тесту. Надішліть скріншот результату.
Успіхів!
Виконайте завдання тесту. Надішліть скріншот результату.
Успіхів!
https://naurok.com.ua/test/start/575346
Поняття про 3D-друк. Розробка моделей для 3D-друку
Перегляньте відео. Опрацюйте підручник с.117-124.
Запишіть в зошит:
1. Що таке 3Д-друк?
2. Що таке 3Д-принтер?
3. Як можна використовувати 3Д-принтер у побуті?
Запишіть в зошит:
1. Що таке 3Д-друк?
2. Що таке 3Д-принтер?
3. Як можна використовувати 3Д-принтер у побуті?
https://www.youtube.com/watch?v=fSbFl9BDTrQ
Рендеринг тривимірної сцени
Перегляньте відео. Опрацюйте підручник с.69, 72-73.
Запишіть в зошит:
1. Що таке рендеринг?
2. Що таке попередній перегляд?
3. Для чого змінюють положення камери?
Запишіть в зошит:
1. Що таке рендеринг?
2. Що таке попередній перегляд?
3. Для чого змінюють положення камери?
https://www.youtube.com/watch?v=yyN3n2mHYTg
Анімація. Переміщення по кадрах. Шкала часу
Перегляньте відео.Запишіть в зошиті відповіді на запитання (користуючись підручником с.108-115)
1. Що таке анімація?
2. Який режим застосовується при створенні анімації?
3. У чому призначення ключових кадрів у процесі створення комп’ютерної анімації?
https://www.youtube.com/watch?v=eQeHXXv72mQ
Текстові об’єкти та їх редагування
Перегляньте відео.
Запишіть в зошит відповіді на запитання:
1. Як додати текстовий об'єкт?
2. Як редагувати текстовий об'єкт?
Підручник с.100-104
Запишіть в зошит відповіді на запитання:
1. Як додати текстовий об'єкт?
2. Як редагувати текстовий об'єкт?
Підручник с.100-104
https://www.youtube.com/watch?v=vSgAuF6J9Oc
Вершини, ребра, грані. Графічні текстури
Перегляньте відеоурок.
Записати в зошит, користуючись підручником (с.98-99):
1. Що таке текстура?
2. Як увімкнути відображення текстури?
Записати в зошит, користуючись підручником (с.98-99):
1. Що таке текстура?
2. Як увімкнути відображення текстури?
https://www.youtube.com/watch?v=GdxLsgoU_O4
Екструдування форми об’єкта
Перегляньте відеоурок.
З підручника (с.82-83) записати визначення:
1. Що таке екструдування?
2. Способи поділу граней об'єкта
З підручника (с.82-83) записати визначення:
1. Що таке екструдування?
2. Способи поділу граней об'єкта
https://www.youtube.com/watch?v=NOX1XrjwjGk
Операції з 3-D об’єктами
Перегляньте відеоурок.
Опрацювати таблицю 2.2. підручника с.58-59.
Записати в зошит
Опрацювати таблицю 2.2. підручника с.58-59.
Записати в зошит
https://www.youtube.com/watch?v=O3MIdhyIjE4
Додавання тривимірних примітивів
Перегляньте відеоурок.Опрацювати таблицю 2.1 с.57 підручника "Основні тривимірні примітиви".
Записати в зошит
Записати в зошит
https://www.youtube.com/watch?v=N2zf9cQlRgM
Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою
Перегляньте відеоурок. Запишіть в зошит відповіді на запитання:
1.Які програми для роботи з тривимірною графікою?
2. Переваги редактора 3D-графіки Blender.
Підручник с.47-50
1.Які програми для роботи з тривимірною графікою?
2. Переваги редактора 3D-графіки Blender.
Підручник с.47-50
https://www.youtube.com/watch?v=cBcPosen8iQ
Тривимірна графіка. Принципи тривимірної навігації
Перегляньте відеоурок. Запишіть в зошит відповіді на запитання:
1. Що таке тривимірна графіка?
2. Що таке 3D-зображення? У чому їх особливість?
3. Які галузі використання тривимірного моделювання ви знаєте? Наведіть приклади.
Підручник с.44-46, 52
1. Що таке тривимірна графіка?
2. Що таке 3D-зображення? У чому їх особливість?
3. Які галузі використання тривимірного моделювання ви знаєте? Наведіть приклади.
Підручник с.44-46, 52
https://www.youtube.com/watch?v=3EFbxB6eZMk
Тематичне оцінювання "Бази даних"
Виконайте завдання тестування.
Надішліть скрін результату.
Надішліть скрін результату.
https://naurok.com.ua/test/start/1365244
Переваги використання баз даних в інформаційних системах
Перегляньте відеоурок.
Запишіть в зошит:
1. Як бази даних використовуються в соціальних мережах
Запишіть в зошит:
1. Як бази даних використовуються в соціальних мережах
https://www.youtube.com/watch?v=o5tG7htbAWk
Автоматизоване створення запитів у базі даних
Перегляньте відеоурок. Запишіть в зошит висновки, що звучать в кінці відеоуроку.
https://www.youtube.com/watch?v=2TyrFr68quM
Фільтрація та сортування даних у таблицях
Перегляньте відеоурок. Запишіть в зошит висновки, що озвучені в кінці відеоуроку.
Теоретичний матеріал в підручнику с.212-218
Теоретичний матеріал в підручнику с.212-218
https://www.youtube.com/watch?v=vXY2Wqw96lM
Створення таблиць та зв’язків
Перегляньте відеоурок. Запишіть в зошиті:
1. Що таке первинний ключ?
2. Що таке зовнішній ключ?
2. Як створити зв'язок між таблицями "один до багатьох"?
1. Що таке первинний ключ?
2. Що таке зовнішній ключ?
2. Як створити зв'язок між таблицями "один до багатьох"?
https://www.youtube.com/watch?v=Oz3NL7Ebx64
Поняття таблиці, поля, запису, ключа таблиці
Переглянути відео. Записати в зошит типи даних, які можуть мати поля бази даних.
https://www.youtube.com/watch?v=EOQxQG5otnA
Електронні таблиці. Тест
Перейдіть за вказаним посиланням. Виконайте тестування.
Результат тестування - зробити скріншот і надіслати на перевірку.
Результат тестування - зробити скріншот і надіслати на перевірку.
https://naurok.com.ua/test/start/1283579
Розв’язування задач з математики засобами табличного процесора
Перегляньте відео.
Записати в зошит умови завдань та висновки, що озвучені в кінці відео.
Роботу надіслати на перевірку.
Записати в зошит умови завдань та висновки, що озвучені в кінці відео.
Роботу надіслати на перевірку.
https://www.youtube.com/watch?v=3uALqM7_Cwg
Упорядкування даних у таблицях. Проміжні підсумки
Перегляньте відеоурок.
Запишіть в зошиті висновки.
Надішліть на перевірку.
Запишіть в зошиті висновки.
Надішліть на перевірку.
https://www.youtube.com/watch?v=DxUrK5HhOtk
Прості та розширені фільтри
Перегляньте відео. Дайте відповіді на запитання (письмово, в зошиті):
1. Для чого використовують фільтрацію даних?
2. Які види фільтрування можна здійснювати для числових значень?
3. Що таке "розумні таблиці"?
Надішліть відповідь на перевірку.
1. Для чого використовують фільтрацію даних?
2. Які види фільтрування можна здійснювати для числових значень?
3. Що таке "розумні таблиці"?
Надішліть відповідь на перевірку.
https://www.youtube.com/watch?v=zDqnGFxT8C4
Задача про прапорці
Написати текст програми "Використання прапорців"
мал.6.69 (б) с.227 "Інформатика 8 клас"
мал.6.69 (б) с.227 "Інформатика 8 клас"
Алгоритм знаходження елементів, що задовольняють задані умови
Переглянути відео. Записати задачі в зошит та виконати в середовищі програмування
https://www.youtube.com/watch?v=CDTARXkmd-c
Типові алгоритми опрацювання даних в одновимірному масиві (списку).
Задача 1. Створити список з 10 випадкових елементів (від -10 до 10). Знайти суму цих елементів.
Щоб знайти суму елементів списку, потрібно:
1) Створити змінну, яка буде накопичувати суму, наприклад s. На початку ініціалізувати її значення, s=0
2) За допомогою циклу перебираємо усі елементи списку. Можна це робити за номерами чи за самими елементами.
3) У циклі додаємо до змінної s кожен елемент, який розглядаємо.
4) Після завершення циклу друкуємо результат, тобто значення змінної s
Задача 2. (Самостійно) Створити список з 10 випадкових елементів (від -10 до 10). Змінити знак для всіх елементів списку.
1) За допомогою циклу перебираємо всі елементи. У цій задачі необхідно перебирати елементи за їх номерами, оскільки потрібно буде змінювати значення цих елементів.
2) У циклі змінюємо знак елемента: spysok[nomer] = - spysok[nomer]
3) Друкуємо список з оновленими значеннями
Записати задачі в зошиті (з поясненнями біля кожного рядка) або виконати на repl.it
Щоб знайти суму елементів списку, потрібно:
1) Створити змінну, яка буде накопичувати суму, наприклад s. На початку ініціалізувати її значення, s=0
2) За допомогою циклу перебираємо усі елементи списку. Можна це робити за номерами чи за самими елементами.
3) У циклі додаємо до змінної s кожен елемент, який розглядаємо.
4) Після завершення циклу друкуємо результат, тобто значення змінної s
Задача 2. (Самостійно) Створити список з 10 випадкових елементів (від -10 до 10). Змінити знак для всіх елементів списку.
1) За допомогою циклу перебираємо всі елементи. У цій задачі необхідно перебирати елементи за їх номерами, оскільки потрібно буде змінювати значення цих елементів.
2) У циклі змінюємо знак елемента: spysok[nomer] = - spysok[nomer]
3) Друкуємо список з оновленими значеннями
Записати задачі в зошиті (з поясненнями біля кожного рядка) або виконати на repl.it
https://www.youtube.com/watch?v=B9sHg0MsKtY
Способи заповнення масиву (списку) значеннями.
Задача 1. Створити список з 10 випадкових елементів (від -10 до 10) і надрукувати його.
Задача 2. Створити список з 10 випадкових елементів (від -10 до 10). Надрукувати лише додатні з них.
Задача схожа до першої. Проте, у першій задачі ми друкували всі елементи списку, а тут - перед тим, як друкувати потрібно перевірити, чи цей елемент є додатним.
1) За допомогою циклу перебираємо всі елементи.
2) Якщо елемент більший нуля, то друкуємо його.
3) Не забуваємо про відступи! Команди FOR та IF потребують відступів та двокрапок.
Записати задачі в зошиті (з поясненнями) або виконати на repl.it
Задача 2. Створити список з 10 випадкових елементів (від -10 до 10). Надрукувати лише додатні з них.
Задача схожа до першої. Проте, у першій задачі ми друкували всі елементи списку, а тут - перед тим, як друкувати потрібно перевірити, чи цей елемент є додатним.
1) За допомогою циклу перебираємо всі елементи.
2) Якщо елемент більший нуля, то друкуємо його.
3) Не забуваємо про відступи! Команди FOR та IF потребують відступів та двокрапок.
Записати задачі в зошиті (з поясненнями) або виконати на repl.it
https://www.youtube.com/watch?v=W6_-Qzq60Ag
Введення і виведення значень елементів масиву (списку)
Переглянути відео. Записати в зошит програму з поясненням до кожного рядка, яка використовується у відео.
Надіслати роботу на перевірку.
Надіслати роботу на перевірку.
https://www.youtube.com/watch?v=OUI96GVg4KM
Одновимірний масив (список)
Перегляньте відео.
Запишіть в зошит конспект.
Роботу надішліть на перевірку.
Запишіть в зошит конспект.
Роботу надішліть на перевірку.
https://www.youtube.com/watch?v=btT9nUlAR8A
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
Табличні величини. Тести
Карти знань
Вправи для очей
Тема. Комп'ютерні публікації
Домашнє завдання.
№1. Створити макет особистої візитної картки.
"Жива" хмара слів з теми "Презентації"
"Жива" хмара слів з теми "Презентації"
Немає коментарів:
Дописати коментар