4 клас



Повторення. Пошук інформації у мережі Інтернет

Перегляньте відеоурок.
Уважно читайте текст на екрані (виразно, вголос).
https://www.youtube.com/watch?v=BVTIOUAZ7y0

Повторення. "Інформація. Повідомлення. Дані".

Перегляньте відео.
Повторимо разом:  "Інформація. Повідомлення. Дані".
https://www.youtube.com/watch?v=PuHEQiM-9fA

Повторення. Алгоритми малювання в середовищі Скретч 

Перегляньте відеоурок. Зверніть увагу на алгоритми і команди малювання в середовищі Скретч
https://www.youtube.com/watch?v=Hzij9mAgWi4

Повторення. Співпраця в Інтернеті. Співпраця в мережі. Служби для обміну знаннями.

Перегляньте відео.
З якими веб-сторінками та сайтами для дітей ви познайомились?
https://www.youtube.com/watch?v=KXfRnz0sq2M

Проектування навчального проєкту «Засоби особистої гігієни».

Перегляньте відео.
Під час перегляду читайте вголос текст , який ви бачите на екрані!
Успіхів!
https://www.youtube.com/watch?v=cwCON7ZRcGY

Етикет спілкування в Інтернеті. 

Перегляньте відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=S9O5ysAsXWE

Створення та надсилання листа через заздалегідь створену електронну скриньку. 

Перегляньте уважно відеоурок.
Дайте відповіді на запитання (усно).
https://www.youtube.com/watch?v=1NyOqUzrfuY

Спілкування в Інтернеті. Інтернет спільноти. Правила та засоби спілкування в інтернет-спільнотах . Електронна пошта.

Перегляньте відеоурок. 
Дайте відповіді на запитання, що звучать в кінці відеоуроку.
(Практичну частину завдання виконуємо за бажанням.
Електронна адреса вчителя: skola7@ukr.net)
https://www.youtube.com/watch?v=V2eblbj8ZdY

Критичне оцінювання інформації отриманої з Інтернету. Оцінювання джерел інформації в інтернеті.  

Перегляньте відеоурок. 
Дайте відповідь на запитання (усно):
1. Чому потрібно критично оцінювати інформацію отриману з Інтернету?
https://www.youtube.com/watch?v=yq5nnadYztI

Мережа Інтернет.

Перегляньте відеоурок. Під час перегляду виконуйте завдання і відповідайте на запитання
https://www.youtube.com/watch?v=__DjJDNchL0

Відкриваємо секрети програмування.

Перегляньте відеоурок. Дайте відповіді на запитання, що озвучені на початку уроку.
https://www.youtube.com/watch?v=ObrlNZdEhpI

Анімації в середовищі Скретч

Перегляньте відео. 

Дайте відповідь на запитання:
1. Як зробити анімацію спрайта?
https://www.youtube.com/watch?v=nhuZn50Y-sY

Алгоритми з розгалудженням

Перегляньте відео. Дайте відповідь (усно) на запитання, що звучить  в кінці відео
https://www.youtube.com/watch?v=5H0lP093Ruo

Розгалудження

Перегляньте відео. Дайте усно відповідь на запитання:
Як реалізується команда розгалудження у Скретч?
https://www.youtube.com/watch?v=JDaqhtuZ-js

Логічне слідування

https://drive.google.com/file/d/1aSJFoIEYE0CCJGvUkMqFubhjf_jWcTHl/view

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

«Інформатика» підручник для 4 класу закладів загальної середньої освіти Ломаковська Г. В., Проценко Г. О.

Інформаційні ресурси Інтернету


Вправи для очей


Видалення папок і файлів
Працюємо з підручником  с.24-26.
1. Прочитай вголос алгоритм видалення папки.
2. Виконай завдання 3.

Редагування тексту. Способи виділення тексту. Виправлення змісту готового тексту. 
Опрацювати текст підручника с.37-40.
Усно дати відповідь на запитання
1.Розкажи, як ти розумієш, що таке редагування тексту.
2. Пригадай, як знайти в тексті слова з помилками.
3.Як видалити зайвий символ? Поясни, звертаючись до тексту.

Абзац. Форматування абзаців. Вирівнювання заголовків. 
Підручник с.41-44
Перегляньте відеоурок.
Під час перегляду читайте текст, який бачите на екрані вголос.
При можливості виконати практичне завдання.
Підручник с.41-44
https://www.youtube.com/watch?v=QlxNdeNC0Lk&authuser=0

Копіювання та переміщення фрагментів тексту
Перегляньте відеоурок.
Запам'ятайте правила копіювання та переміщення тексту.
Запишіть в зошиті:
1. Як скопіювати текст?
2. Як перемістити текст?
https://www.youtube.com/watch?v=OYLa3DBFhh8&authuser=0

Форматування тексту. 
Переглянути відеоурок.
Записати в зошит висновки, що звучать в кінці відео
https://www.youtube.com/watch?v=PkV0SBoVZLY&authuser=0

Створення нового текстового документу. Вдосконалення навичок форматування тексту
Перегляньте відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=63uw8M6U4FU&authuser=0

Додавання зображень до текстового документу та їх форматування. 
Перегляньте відеоурок. (Завдання в кінці відео виконувати не потрібно!)
https://www.youtube.com/watch?v=yEa65YW3EJk&authuser=0

Алгоритми і виконавці Перегляньте відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=zUjEqVttz8A&authuser=0

Істинні та хибні висловлювання.  Створення проєкту «Акваріум».
Перегляньте відеоурок.
Для виконання вправи можна скористатись посиланням.
Вправу можна виконувати зі смартфону.
https://www.youtube.com/watch?v=3-x5bplPjpQ&authuser=0

Логічне слідування Перегляньте відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=LnBBD3p25Ic&authuser=0

Алгоритмічна структура розгалуження. Не повне розгалуження. Створення програми 
https://www.youtube.com/watch?v=GRIMK89IGdI&authuser=0

Повне розгалуження. 
https://www.youtube.com/watch?v=JDaqhtuZ-js&authuser=0
https://www.youtube.com/watch?v=-MtLDb3Jf9U&authuser=0

Алгоритми з повторенням. Безперервне повторення. Алгоритм з умовою.
https://www.youtube.com/watch?v=BKA09x3_PO8&authuser=0

Алгоритми із заданою кількістю повторень
https://www.youtube.com/watch?v=BKA09x3_PO8&authuser=0

Анімація об’єктів. Встановлення тла.
https://www.youtube.com/watch?v=nhuZn50Y-sY&authuser=0

Мережа Інтернет. Правила безпечного користування Інтернетом. 
Перегляньте відеоурок. Під час перегляду виконуйте завдання і відповідайте на запитання
https://www.youtube.com/watch?v=__DjJDNchL0&authuser=0

Критичне оцінювання інформації отриманої з Інтернету. Оцінювання джерел інформації в інтернеті.  
https://www.youtube.com/watch?v=x3if_zATFMI&authuser=0

Спілкування в Інтернеті. Інтернет-спільноти. Правила та засоби спілкування в інтернет-спільнотах із людьми з інвалідністю. Електронна пошта.
https://www.youtube.com/watch?v=urjHI6CQVIQ&authuser=0

Створення та надсилання листа через заздалегідь створену електронну скриньку. 
https://www.youtube.com/watch?v=1NyOqUzrfuY&authuser=0

Етикет спілкування в Інтернеті. 
https://www.youtube.com/watch?v=IzLcvFkQQjc&authuser=0

Проєктування навчального проєкту «Засоби особистої гігієни».
https://www.youtube.com/watch?v=cwCON7ZRcGY&authuser=0

Немає коментарів:

Дописати коментар