Повторення. Пошук інформації у мережі Інтернет
Перегляньте відеоурок.
Уважно читайте текст на екрані (виразно, вголос).
Уважно читайте текст на екрані (виразно, вголос).
https://www.youtube.com/watch?v=BVTIOUAZ7y0
Повторення. "Інформація. Повідомлення. Дані".
Перегляньте відео.
Повторимо разом: "Інформація. Повідомлення. Дані".
Повторимо разом: "Інформація. Повідомлення. Дані".
https://www.youtube.com/watch?v=PuHEQiM-9fA
Повторення. Алгоритми малювання в середовищі Скретч
Перегляньте відеоурок. Зверніть увагу на алгоритми і команди малювання в середовищі Скретч
https://www.youtube.com/watch?v=Hzij9mAgWi4
Повторення. Співпраця в Інтернеті. Співпраця в мережі. Служби для обміну знаннями.
Перегляньте відео.
З якими веб-сторінками та сайтами для дітей ви познайомились?
З якими веб-сторінками та сайтами для дітей ви познайомились?
https://www.youtube.com/watch?v=KXfRnz0sq2M
Проектування навчального проєкту «Засоби особистої гігієни».
Перегляньте відео.
Під час перегляду читайте вголос текст , який ви бачите на екрані!
Успіхів!
Під час перегляду читайте вголос текст , який ви бачите на екрані!
Успіхів!
https://www.youtube.com/watch?v=cwCON7ZRcGY
Етикет спілкування в Інтернеті.
Перегляньте відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=S9O5ysAsXWE
Створення та надсилання листа через заздалегідь створену електронну скриньку.
Перегляньте уважно відеоурок.
Дайте відповіді на запитання (усно).
Дайте відповіді на запитання (усно).
https://www.youtube.com/watch?v=1NyOqUzrfuY
Спілкування в Інтернеті. Інтернет спільноти. Правила та засоби спілкування в інтернет-спільнотах . Електронна пошта.
Перегляньте відеоурок.
Дайте відповіді на запитання, що звучать в кінці відеоуроку.
(Практичну частину завдання виконуємо за бажанням.
Електронна адреса вчителя: skola7@ukr.net)
Дайте відповіді на запитання, що звучать в кінці відеоуроку.
(Практичну частину завдання виконуємо за бажанням.
Електронна адреса вчителя: skola7@ukr.net)
https://www.youtube.com/watch?v=V2eblbj8ZdY
Критичне оцінювання інформації отриманої з Інтернету. Оцінювання джерел інформації в інтернеті.
Перегляньте відеоурок.
Дайте відповідь на запитання (усно):
1. Чому потрібно критично оцінювати інформацію отриману з Інтернету?
Дайте відповідь на запитання (усно):
1. Чому потрібно критично оцінювати інформацію отриману з Інтернету?
https://www.youtube.com/watch?v=yq5nnadYztI
Мережа Інтернет.
Перегляньте відеоурок. Під час перегляду виконуйте завдання і відповідайте на запитання
https://www.youtube.com/watch?v=__DjJDNchL0
Відкриваємо секрети програмування.
Перегляньте відеоурок. Дайте відповіді на запитання, що озвучені на початку уроку.
https://www.youtube.com/watch?v=ObrlNZdEhpI
Анімації в середовищі Скретч
Перегляньте відео.
Дайте відповідь на запитання:
1. Як зробити анімацію спрайта?
Дайте відповідь на запитання:
1. Як зробити анімацію спрайта?
https://www.youtube.com/watch?v=nhuZn50Y-sY
Алгоритми з розгалудженням
Перегляньте відео. Дайте відповідь (усно) на запитання, що звучить в кінці відео
https://www.youtube.com/watch?v=5H0lP093Ruo
Розгалудження
Перегляньте відео. Дайте усно відповідь на запитання:
Як реалізується команда розгалудження у Скретч?
Як реалізується команда розгалудження у Скретч?
https://www.youtube.com/watch?v=JDaqhtuZ-js
Логічне слідування
https://drive.google.com/file/d/1aSJFoIEYE0CCJGvUkMqFubhjf_jWcTHl/view
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
«Інформатика» підручник для 4 класу закладів загальної середньої освіти Ломаковська Г. В., Проценко Г. О.
Інформаційні ресурси Інтернету
Вправи для очей
Видалення папок і файлів
Працюємо з підручником с.24-26.
1. Прочитай вголос алгоритм видалення папки.
2. Виконай завдання 3.
1. Прочитай вголос алгоритм видалення папки.
2. Виконай завдання 3.
Редагування тексту. Способи виділення тексту. Виправлення змісту готового тексту.
Опрацювати текст підручника с.37-40.
Усно дати відповідь на запитання
1.Розкажи, як ти розумієш, що таке редагування тексту.
2. Пригадай, як знайти в тексті слова з помилками.
3.Як видалити зайвий символ? Поясни, звертаючись до тексту.
Усно дати відповідь на запитання
1.Розкажи, як ти розумієш, що таке редагування тексту.
2. Пригадай, як знайти в тексті слова з помилками.
3.Як видалити зайвий символ? Поясни, звертаючись до тексту.
Абзац. Форматування абзаців. Вирівнювання заголовків.
Підручник с.41-44
Перегляньте відеоурок.
Під час перегляду читайте текст, який бачите на екрані вголос.
При можливості виконати практичне завдання.
Підручник с.41-44
Перегляньте відеоурок.
Під час перегляду читайте текст, який бачите на екрані вголос.
При можливості виконати практичне завдання.
Підручник с.41-44
https://www.youtube.com/watch?v=QlxNdeNC0Lk&authuser=0
Копіювання та переміщення фрагментів тексту
Перегляньте відеоурок.
Запам'ятайте правила копіювання та переміщення тексту.
Запишіть в зошиті:
1. Як скопіювати текст?
2. Як перемістити текст?
Запам'ятайте правила копіювання та переміщення тексту.
Запишіть в зошиті:
1. Як скопіювати текст?
2. Як перемістити текст?
https://www.youtube.com/watch?v=OYLa3DBFhh8&authuser=0
Форматування тексту.
Переглянути відеоурок.
Записати в зошит висновки, що звучать в кінці відео
Записати в зошит висновки, що звучать в кінці відео
https://www.youtube.com/watch?v=PkV0SBoVZLY&authuser=0
Створення нового текстового документу. Вдосконалення навичок форматування тексту
Перегляньте відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=63uw8M6U4FU&authuser=0
Додавання зображень до текстового документу та їх форматування.
Перегляньте відеоурок. (Завдання в кінці відео виконувати не потрібно!)
https://www.youtube.com/watch?v=yEa65YW3EJk&authuser=0
Алгоритми і виконавці Перегляньте відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=zUjEqVttz8A&authuser=0
Істинні та хибні висловлювання. Створення проєкту «Акваріум».
Перегляньте відеоурок.
Для виконання вправи можна скористатись посиланням.
Вправу можна виконувати зі смартфону.
Для виконання вправи можна скористатись посиланням.
Вправу можна виконувати зі смартфону.
https://www.youtube.com/watch?v=3-x5bplPjpQ&authuser=0
Логічне слідування Перегляньте відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=LnBBD3p25Ic&authuser=0
Алгоритмічна структура розгалуження. Не повне розгалуження. Створення програми
https://www.youtube.com/watch?v=GRIMK89IGdI&authuser=0
Повне розгалуження.
https://www.youtube.com/watch?v=JDaqhtuZ-js&authuser=0
https://www.youtube.com/watch?v=-MtLDb3Jf9U&authuser=0
Алгоритми з повторенням. Безперервне повторення. Алгоритм з умовою.
https://www.youtube.com/watch?v=BKA09x3_PO8&authuser=0
Алгоритми із заданою кількістю повторень
https://www.youtube.com/watch?v=BKA09x3_PO8&authuser=0
Анімація об’єктів. Встановлення тла.
https://www.youtube.com/watch?v=nhuZn50Y-sY&authuser=0
Мережа Інтернет. Правила безпечного користування Інтернетом.
Перегляньте відеоурок. Під час перегляду виконуйте завдання і відповідайте на запитання
https://www.youtube.com/watch?v=__DjJDNchL0&authuser=0
Критичне оцінювання інформації отриманої з Інтернету. Оцінювання джерел інформації в інтернеті.
https://www.youtube.com/watch?v=x3if_zATFMI&authuser=0
Спілкування в Інтернеті. Інтернет-спільноти. Правила та засоби спілкування в інтернет-спільнотах із людьми з інвалідністю. Електронна пошта.
https://www.youtube.com/watch?v=urjHI6CQVIQ&authuser=0
Створення та надсилання листа через заздалегідь створену електронну скриньку.
https://www.youtube.com/watch?v=1NyOqUzrfuY&authuser=0
Етикет спілкування в Інтернеті.
https://www.youtube.com/watch?v=IzLcvFkQQjc&authuser=0
Проєктування навчального проєкту «Засоби особистої гігієни».
https://www.youtube.com/watch?v=cwCON7ZRcGY&authuser=0
Немає коментарів:
Дописати коментар