Дистанційне навчання
Операції над наборами об'єктів
1.Як скопіювати фігуру?
2. Як вставити фігуру?
3. Як вирізати фігуру?
4. Якою клавішею миші викликається контексне меню?
Роботу надішліть на перевірку.
Тематична контрольна робота з теми "Комп'ютерна графіка"
Змінювання значень властивостей об'єкта в програмі
Дати (повну) відповідь на запитання (письмово, в зошиті):
1. Як змінити значення властивостей об'єкта?
Розв'язок задач на програмування об'єктів і подій
Запишіть в зошит відповіді на запитання:
1. Що таке подія в Скретч?
2. Як додати спрайт? Як намалювати тло?
3. Яка команда в Скретч відповідає за розгалудження?
4. В яких групах знаходяться команди опрацювання подій у Скретч?
В підручнику с.96 "Найважливіше в цьому пункті"
Вкладені цикли
1. Записати в зошит "Найважливіше в цьому пункті" с.106 електронного підручника
(в паперовому підручнику -с.98)
2. Скрипти для малювання квадрата (звучать в кінці відео)
Надіслати роботу на перевірку
Вкладені алгоритмічні структури розгалуження.
Запишіть в зошит:
1. Що таке вкладене розгалудження?
Розв’язання задач із використанням об’єктів і вкладених алгоритмічних структур.
Розв’язання задач із використанням об’єктів і вкладених алгоритмічних структур.
(За можливості - виконати завдання на смартфоні чи ноутбуці).
Намалювати в зошиті схему, зображену на мал.3.44 і на мал.3.45 підручника.
Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі
(При можливості - виконати практичну роботу в середовищі Скретч)
Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі
Перегляньте відеоурок.
Запишіть в зошит проект, у якому на сцені малюються квадрати.
Підказка.
В проекті має бути записано:
1. Малювання одного квадрата ( відео, 3.26 хвилина)
2. Малювання квадратів (відео, 4.13 хвилина)
Запишіть в зошит проект, у якому на сцені малюються квадрати.
Підказка.
В проекті має бути записано:
1. Малювання одного квадрата ( відео, 3.26 хвилина)
2. Малювання квадратів (відео, 4.13 хвилина)
Розробка сценарію майбутнього програмного проекту.
1. Що таке проект?
2. Етапи реалізації проекту
Вибір теми проекту. Визначення проблеми, теми та завдань проекту, планування діяльності.
Перегляньте відео.
Запишіть в зошит:
1. Що таке проектна діяльність?
2. Що таке проект?
3.Мета проекту- це ...
Запишіть в зошит:
1. Що таке проектна діяльність?
2. Що таке проект?
3.Мета проекту- це ...
Тест "Вкладені алгоритми розгалуження та повторення"
Повторення. Основні поняття комп’ютерної графіки
Надішліть на перевірку
Повторення. Макети слайдів. Додавання об’єктів до слайдів
Дайте відповіді на питання тесту.
Надішліть скрін результату виконання.
Контрольна робота
Зробіть скріншот результату і надішліть на перевірку
Повторення. Анімація об’єктів на слайді
Перегляньте відеоурок.
Дайте відповіді на запитання тесту.
Зробіть скріншот результату і надішліть на перевірку.
Дайте відповіді на запитання тесту.
Зробіть скріншот результату і надішліть на перевірку.
Контрольна робота за рік
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
Комп'ютерна графіка. Тести
Завдання №1.
(Фото виконаного завдання надсилати на адресу електронної пошти: skola7@ukr.net або в групу в вайбері)
(Фото виконаного завдання надсилати на адресу електронної пошти: skola7@ukr.net або в групу в вайбері)
- Для тих, хто не має можливості виконувати вправи на комп'ютері
2. Опрацювати в підручнику ст.90-94 "Вкладені цикли".
3. Записати в зошит тему "Вкладені цикли".
Записати такі визначення:
Цикл - це...
Вкладений цикл - це...
Внутрішній цикл - це..
Зовнішній цикл - це...
Цикл з лічильником - це...
Навести приклад алгоритму з лічильником.
4. Зробити фото записаного в зошиті і надіслати за вказаною адресою.
- Для тих, хто працює за комп'ютером:
2. Опрацювати в підручнику ст.90-94 "Вкладені цикли".
3. Записати в електронний зошит тему "Вкладені цикли".
Записати такі визначення:
Цикл - це...
Вкладений цикл - це...
Внутрішній цикл - це..
Зовнішній цикл - це...
Цикл з лічильником - це...
Навести приклад алгоритму з лічильником.
4. Зробити фото записаного в електронному зошиті і надіслати за вказаною адресою.
_________________________________________________
Середовище Скретч он-лайн
Немає коментарів:
Дописати коментар