2022-2023
Операційна система
Прочитати с.49-51 підручника.
Записати в зошит такі означення:
1.Операційна система (с.49)
2.Ліцензія (с.50)
Надіслати роботу на перевірку
Записати в зошит такі означення:
1.Операційна система (с.49)
2.Ліцензія (с.50)
Надіслати роботу на перевірку
Виконавці алгоритмів та їхні системи команд.
Прочитати с.40-43 підручника
Виконати вправу за посиланням (потрібно з'єднати команду і виконавця)
Виконати вправу за посиланням (потрібно з'єднати команду і виконавця)
https://learningapps.org/view10223406?authuser=0
Способи опису алгоритму. Програма.
Середовище опису й виконання алгоритмів.
1. Прочитайте текст підручника с.45-48.
2. Перевірте свої знання про Скретч за посиланням.
3. Спробуйте виконати завдання 10, 11 на с.48 в онлайн-середовищі Скретч.
2. Перевірте свої знання про Скретч за посиланням.
3. Спробуйте виконати завдання 10, 11 на с.48 в онлайн-середовищі Скретч.
https://cutt.ly/rIAClZs?authuser=0
Інтерфейс операційної системи (для всіх)
Прочитайте підручник на с.53-54.
Виконайте завдання 7 на с.54.
Результат надішліть на виконання
Виконайте завдання 7 на с.54.
Результат надішліть на виконання
Типи файлів
https:
//learningapps.org/watch?v=p8cckg8mj21&authuser=0
Програми для роботи
з зображеннями
Розглянемо інструкцію зі створення колажу в редакторі
http://prophotos.net/collage/uk (мал. 7.5).
Записати в зошит алгоритм роботи (1., 2.... те, що на малюнку 7.5)
Надіслати на перевірку.
http://prophotos.net/collage/uk (мал. 7.5).
Записати в зошит алгоритм роботи (1., 2.... те, що на малюнку 7.5)
Надіслати на перевірку.
https://www.youtube.com/watch?v=BWBGGo34C8o&authuser=0
Програми для роботи з графікою
Перегляньте відеоурок.
Запишіть в зошит алгоритм створення аватарки.
Запишіть в зошит алгоритм створення аватарки.
https://www.youtube.com/watch?v=OqeVv-rtDw4&authuser=0
Комп'ютерна графіка
Перегляньте відеоурок.
Виконайте завдання, що звучить в кінці відео.
Надішліть роботу на перевірку.
Підручник с.73-77
Виконайте завдання, що звучить в кінці відео.
Надішліть роботу на перевірку.
Підручник с.73-77
https://www.youtube.com/watch?v=zz7zN_YUJSk&authuser=0
16.Растровий графічний редактор та його інструменти.
1. Опрацювати текст підручника с.80-83
2. Виконати вправу "Вікно графічного редактора"
Надіслати скріншот результату виконання завдання.
2. Виконати вправу "Вікно графічного редактора"
Надіслати скріншот результату виконання завдання.
https://learningapps.org/view1884019?authuser=0
https://www.youtube.com/watch?v=VvE2IaeTY3U&authuser=0
17Об’єкти та їхні властивості.
https://scratch.mit.edu/studios/25851255?authuser=0
18 Дії над об’єктами. Зміна властивостей об’єктів.
Опрацюйте текст підручника на с.90-93
Виконайте вправу на с.89-90 в середовищі Скретч "Створи модель героя для мультфільму, у якого щохвилини змінювати-меться елемент одягу."
Виконайте вправу на с.89-90 в середовищі Скретч "Створи модель героя для мультфільму, у якого щохвилини змінювати-меться елемент одягу."
19 Типи алгоритмів
Переглянути відеоурок.
Записати в зошит типи алгоритмів.
Спробувати повторити створення історії, що розглядаються на уроці, в Скретчі
Записати в зошит типи алгоритмів.
Спробувати повторити створення історії, що розглядаються на уроці, в Скретчі
https://www.youtube.com/watch?v=0hiY3rt1qIY&authuser=0
20Лінійні алгоритми
Опрацювати в підручнику с.100-103
Записати в зошит які команди групи Рух в середовищі Скретч
створюють події переміщення виконавця по сцені.
Записати в зошит які команди групи Рух в середовищі Скретч
створюють події переміщення виконавця по сцені.
Виконайте завдання: Контрольна робота за І семестр
Перейдіть за посиланням вкажіть прізвище та ім'я. Виконайте тест.
Складання алгоритмів з командами повторення
https://learningapps.org/view22618024?authuser=0
Поєднання повторень
Опрацювати матеріал підручника с.122-124.
Виконати вправу за посиланням
Надіслати на перевірку
Виконати вправу за посиланням
Надіслати на перевірку
https://learningapps.org/view22629924?authuser=0
Програмне забезпечення для опрацювання текстів.
Опрацювати текст підручника с.128-131
Виконати вправу за посиланням.
Надіслати скрін результату на перевірку
Виконати вправу за посиланням.
Надіслати скрін результату на перевірку
https://learningapps.org/view22649026?authuser=0
Вставляння графічних зображень
Опрацюйте підручник с. 142-146.
Виконайте вправу за посиланням. Надішліть скриншот результату для перевірки
Виконайте вправу за посиланням. Надішліть скриншот результату для перевірки
https://learningapps.org/view22653944?authuser=0
Створення схем у середовищі текстового процесора
Опрацювати текст підручника с. 146-151.
Виконайте завдання 4 на с.-150 (письмово, в зошиті).
Надішліть роботу на перевірку
Перегляньте відео
Виконайте завдання 4 на с.-150 (письмово, в зошиті).
Надішліть роботу на перевірку
Перегляньте відео
https://learningapps.org/view1364073?authuser=0
https://www.youtube.com/watch?v=-MtLDb3Jf9U&authuser=0
Побудова векторних зображень в офісних пакетах
Переглянути відеоурок.
Записати в зошит алгоритм побудови векторного зображення.
Надіслати роботу на перевірку.
Записати в зошит алгоритм побудови векторного зображення.
Надіслати роботу на перевірку.
https://learningapps.org/view3156017?authuser=0
https://www.youtube.com/watch?v=qd_JhG2betc&authuser=0
Комп
’ютерні мережі. Локальна мережа. Використання мережевих папок.
http://learnin
gapps.org/view2446759?authuser=0
Прочитати текст підручника с.160-162
Виконайте завдання і надішліть на перевірку
Пошукова система
https://learningapps.org/view22679097?authuser=0
Списки
https://learningapps.org/view1132016?authuser=0
Авторське право
https://learningapps.org/view5488377?authuser=0
Програмне забезпечення для створення й відтворення комп’ютерних презентацій.
https://learningapps.org/view22685383?authuser=0
Опрацювати текст підручника с.202-205
Виконати вправу за посиланням
Здати роботу.
Виконати вправу за посиланням
Здати роботу.
Редагування та показ презентацій
https://learningapps.org/view4086130?authuser=0
Опрацювати текст підручника с.207-211
Виконати вправу
Надіслати на перевірку
Виконати вправу
Надіслати на перевірку
Об’єкти презентації та засоби управління її демонстрацією.
Опрацювати текст підручника с. 214-216.
Виконати вправу за посиланням.
Надіслати на перевірку
Виконати вправу за посиланням.
Надіслати на перевірку
https://learningapps.org/view23721225?authuser=0
Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення.
Підручник с. 226-228. Прочитати
Виконати вправу.
Надіслати на перевірку
Виконати вправу.
Надіслати на перевірку
https://learningapps.org/view4295155?authuser=0
Анімація переходів між слайдами
https://learningapps.org/view5850595?authuser=0
Підручник с.236-238. Прочитати
Виконати вправу.
Надіслати на перевірку
Виконати вправу.
Надіслати на перевірку
Підготовка до виступу із презентацією.
Перегляньте відеоурок.
Дайте відповідь на запитання:
Як підготуватися до виступу з презентацією?
Дайте відповідь на запитання:
Як підготуватися до виступу з презентацією?
https://www.youtube.com/watch?v=ZxsNIgyI8fk&authuser=0
Повторення. Пошук матеріалів в Інтернеті та їх оцінювання
Уважно перегляньте відеоурок.
Дайте відповіді на запитання тесту.
Надішліть скріншот результату на перевірку.
Дайте відповіді на запитання тесту.
Надішліть скріншот результату на перевірку.
https://www.youtube.com/watch?v=VbC-VJC3ucM
Контрольна робота
Виконайте завдання тесту.
Надішліть скріншот результату на перевірку
Надішліть скріншот результату на перевірку
https://naurok.com.ua/test/start/1559711
Повторення. Меню, їх призначення. Види меню
Перегляньте відеоурок.
Запишіть в зошит відповіді на запитання:
1. Як може бути подано зміст комп'ютерного меню?
2. Назвати види комп'ютерного меню
3. Як викликати контекстне меню?
Запишіть в зошит відповіді на запитання:
1. Як може бути подано зміст комп'ютерного меню?
2. Назвати види комп'ютерного меню
3. Як викликати контекстне меню?
https://www.youtube.com/watch?v=lOi0_pKlbl0
Повторення. Виконання комплексного проекту.
Перегляньте відео "Вікно програми, основні об‘єкти та дії з ними".
Запишіть в зошит:
1. Що таке програма?
2. Програміст - це...
3. Які кроки потрібно виконати, щоб розпочати роботу з програмами?
Надішліть виконану роботу на перевірку.
Запишіть в зошит:
1. Що таке програма?
2. Програміст - це...
3. Які кроки потрібно виконати, щоб розпочати роботу з програмами?
Надішліть виконану роботу на перевірку.
https://www.youtube.com/watch?v=GVN8jPet0Dk
Тематичне оцінювання з теми "Алгоритми"
Виконайте завдання тесту.
Надішліть скріншот виконаного завдання з набраною кількістю балів.
Успіхів!
Надішліть скріншот виконаного завдання з набраною кількістю балів.
Успіхів!
https://naurok.com.ua/test/start/1477084
Складання та виконання лінійних алгоритмів, алгоритмів із розгалуженням та повторенням.
Перегляньте відеоурок. Запишіть в зошит текст проекту, що використовується у відео.
https://www.youtube.com/watch?v=Zg-wWwPGWG8
Складання та виконання лінійних алгоритмів, алгоритмів із розгалуженням та повторенням.
Перегляньте відеоурок розв'язування задачі 2 з підручника на с.198
Запишіть розв'язок в зошит.
При можливості виконайте задачу у Скретч. (тоді можна надіслати скрін виконання)
Запишіть розв'язок в зошит.
При можливості виконайте задачу у Скретч. (тоді можна надіслати скрін виконання)
https://www.youtube.com/watch?v=jeMg5MCFEcw
Складання та виконання алгоритмів із розгалуженням.
Перегляньте відеоурок виконання практичного завдання "Задача №1" с.197 підручника.
Запишіть в зошит код, що використовується в задачі.
При можливості, виконайте задачу в скретч
Запишіть в зошит код, що використовується в задачі.
При можливості, виконайте задачу в скретч
https://www.youtube.com/watch?v=SRnlBLiInTI
Алгоритмічна структура розгалуження.
Переглянути відеоурок.
В зошиті намалювати схеми:
1. Повного розгалудження (с.194, мал.4.45)
2. Неповного розгалудження (с.195, мал.4.47)
(При можливості - виконати програми в онлайн-середовищі Скретч, що використовуються у відео або з підручника мал.4.50)
В зошиті намалювати схеми:
1. Повного розгалудження (с.194, мал.4.45)
2. Неповного розгалудження (с.195, мал.4.47)
(При можливості - виконати програми в онлайн-середовищі Скретч, що використовуються у відео або з підручника мал.4.50)
https://www.youtube.com/watch?v=EvsJ1ov2p18
Практична робота № 5. Складання проектів з використанням циклів з лічильником
Перегляньте відеоурок виконання практичної роботи №5. (с.193 підручника)
Запишіть в зошит проект отримання зображення до мал.4.43.
За можливості виконайте завдання на смартфоні або ноутбуці.
Запишіть в зошит проект отримання зображення до мал.4.43.
За можливості виконайте завдання на смартфоні або ноутбуці.
https://www.youtube.com/watch?v=Uz3gm4heEPQ
Цикли з повтореннями. Цикли, що виконуються фіксовану кількість разів.
Перегляньте відеоурок. Виконаємо завдання 1 с.190-191 підручника. Записати в зошит:
1. Які процеси називають циклічними?
2. Що таке цикл?
3. Що таке алгоритм з циклом?
(відповіді на ці запитання - с.192 підручника)
1. Які процеси називають циклічними?
2. Що таке цикл?
3. Що таке алгоритм з циклом?
(відповіді на ці запитання - с.192 підручника)
https://www.youtube.com/watch?v=JT4qe2L4NHA
Складання та виконання лінійних алгоритмів
Виконаємо практичну роботу №4. "Складання та виконання лінійних алгоритмів" с.177 підручника з допомогою відео.
Завдання №1 практичної роботи виконати в зошиті.
Завдання №1 практичної роботи виконати в зошиті.
https://www.youtube.com/watch?v=KAh4GAg1R8s
Лінійні алгоритми
Перегляньте відеоурок.
Записати в зошит відповіді на запитання (підручник, с.167):
1. Що таке команда?
2. Як може подаватися команда?
3. Що таке система команд виконавця?
4. Що таке алгоритм?
Записати в зошит відповіді на запитання (підручник, с.167):
1. Що таке команда?
2. Як може подаватися команда?
3. Що таке система команд виконавця?
4. Що таке алгоритм?
https://www.youtube.com/watch?v=OZvIPsrCOws
Середовище програмування
Перегляньте відеоурок.
В зошиті записати план проекту для Скретч
В зошиті записати план проекту для Скретч
https://www.youtube.com/watch?v=wT1tnyMIxY0
Алгоритми. Середовище складання та виконання програм Scratch
Переглянути відео. Дати відповіді на запитання (письмово, в зошиті)
1. Що таке Scratch?
2. Способи використання Scratch
3. Де розміщуються команди Scratch?
4. Де містяться костюми образів?
Роботу надіслати на перевірку.
1. Що таке Scratch?
2. Способи використання Scratch
3. Де розміщуються команди Scratch?
4. Де містяться костюми образів?
Роботу надіслати на перевірку.
https://drive.google.com/file/d/1V3iQAfe1DMl47d4qaP-NuBLu92JoajTZ/view
Об'єкти та їх властивості
Опрацювати текст підручника с.95-99
В зошиті дати відповіді на запитання:
1. Що таке об'єкти?
2. Що таке властивості об'єкта?
3. Що таке текстові процесори?
4. Що є основним об'єктом текстового процесора?
В зошиті дати відповіді на запитання:
1. Що таке об'єкти?
2. Що таке властивості об'єкта?
3. Що таке текстові процесори?
4. Що є основним об'єктом текстового процесора?
Безпечне користування Інтернетом. Завантаження даних з Інтернету. Авторське право
Переглянути відео. Прочитати с.82 підручника.
Записати в зошиті відповіді на запитання:
1. Що таке авторство?
2. Принципи доброчесності.
3. Що таке плагіат?
4. Що таке інтернет-піратство?
Надіслати роботу на перевірку.
Записати в зошиті відповіді на запитання:
1. Що таке авторство?
2. Принципи доброчесності.
3. Що таке плагіат?
4. Що таке інтернет-піратство?
Надіслати роботу на перевірку.
https://www.youtube.com/watch?v=Ni5cy0tXIxQ
Пошук відомостей у мережі Інтернет. Критичне оцінювання відомостей, отриманих з інтернету.
Переглянути відео. Виконати завдання (в зошиті, письмово), які звучать у відео.
Надіслати на перевірку.
сторінки в підручнику: 79-84
Надіслати на перевірку.
сторінки в підручнику: 79-84
https://www.youtube.com/watch?v=ldd0MPq6oP0
Контрольна робота
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
Увага! Підручник "Інформатика 5 клас"Інформаційні процеси та системи. Тести
Хмаринка слів "Пристрої введення і виведення даних"
Алгоритми з розгалудженням, відео
Алгоритми і програми. Тематичне оцінювання
Завдання №1.
(Фото виконаного завдання надсилати на адресу електронної пошти: skola7@ukr.net або в групу в вайбері)
__________________________________________________________________
Середовище скретч он-лайн
Тема 1.
Контрольна робота
Комплекс вправ для очей
Текстовий редактор. Домашнє завдання
Алгоритми і програми. Тематичне оцінювання
Завдання №1.
(Фото виконаного завдання надсилати на адресу електронної пошти: skola7@ukr.net або в групу в вайбері)
- Для тих, хто не має можливості виконувати вправи на комп'ютері
1. Підписати зошит з інформатики (надіслати фото).
2. Опрацювати в підручнику ст.159-160 "Алгоритми".
3. Записати в зошит тему "Алгоритми".
Записати такі визначення:
Алгоритм - це...
Виконавець алгоритму - це...
Система команд виконавця - це...
Програма - це...
Навести приклад алгоритму.
4. Зробити фото записаного в зошиті і надіслати за вказаною адресою.
- Для тих, хто працює за комп'ютером:
Створити на комп'ютері папку, назвати її: Інформатика (надіслати фото). В папці створити текстовий документ - Електронний зошит. Відкрити його і встановити 14 розмір шрифту і Times New Roman.
2. Опрацювати в підручнику ст.159-160 "Алгоритми".
3. Записати в електронний зошит тему "Алгоритми".
Записати такі визначення:
Алгоритм - це...
Виконавець алгоритму - це...
Система команд виконавця - це...
Програма - це...
Навести приклад алгоритму.
4. Зробити фото записаного в електронному зошиті і надіслати за вказаною адресою.
__________________________________________________________________
Середовище скретч он-лайн
Тема 1.
Контрольна робота
Комплекс вправ для очей
Вправи для очей
Тема 2.Текстовий редактор
Відео "Текстовий редактор"Текстовий редактор. Домашнє завдання
Немає коментарів:
Дописати коментар