5 клас


2022-2023
Операційна система
Прочитати с.49-51 підручника.
Записати в зошит такі означення:
1.Операційна система (с.49)
2.Ліцензія (с.50)
Надіслати роботу на перевірку
Виконавці алгоритмів та їхні системи команд.
Прочитати с.40-43 підручника

Виконати вправу за посиланням  (потрібно з'єднати команду і виконавця)
https://learningapps.org/view10223406?authuser=0
Способи опису алгоритму. Програма.
Середовище опису й виконання алгоритмів.
1. Прочитайте текст підручника с.45-48.
2. Перевірте свої знання про Скретч за посиланням.
3. Спробуйте виконати завдання 10, 11 на с.48 в онлайн-середовищі Скретч.
https://cutt.ly/rIAClZs?authuser=0

Інтерфейс операційної системи (для всіх)
Прочитайте підручник на с.53-54.
Виконайте завдання 7 на с.54.
Результат надішліть на виконання

Типи файлів
https:

//learningapps.org/watch?v=p8cckg8mj21&authuser=0
Програми для роботи 
з зображеннями
Розглянемо інструкцію зі створення колажу в редакторі 
http://prophotos.net/collage/uk (мал. 7.5).

Записати в зошит алгоритм роботи (1., 2.... те, що на малюнку 7.5)
Надіслати на перевірку.
https://www.youtube.com/watch?v=BWBGGo34C8o&authuser=0

Програми для роботи з графікою
Перегляньте відеоурок.
Запишіть в зошит алгоритм створення аватарки.
https://www.youtube.com/watch?v=OqeVv-rtDw4&authuser=0
Комп'ютерна графіка
Перегляньте відеоурок.
Виконайте завдання, що звучить в кінці відео.
Надішліть роботу на перевірку.
Підручник с.73-77
https://www.youtube.com/watch?v=zz7zN_YUJSk&authuser=0
16.Растровий графічний редактор та його інструменти.
1. Опрацювати текст підручника с.80-83
2. Виконати вправу "Вікно графічного редактора"
Надіслати скріншот результату виконання завдання.
https://learningapps.org/view1884019?authuser=0
https://www.youtube.com/watch?v=VvE2IaeTY3U&authuser=0
17Об’єкти та їхні властивості.
https://scratch.mit.edu/studios/25851255?authuser=0
18 Дії над об’єктами. Зміна властивостей об’єктів.
Опрацюйте текст підручника на с.90-93
Виконайте вправу на с.89-90 в середовищі Скретч "Створи модель героя для мультфільму, у якого щохвилини змінювати-меться елемент одягу."
19 Типи алгоритмів
Переглянути відеоурок.
Записати в зошит типи алгоритмів.
Спробувати повторити створення історії, що розглядаються на уроці,  в Скретчі
https://www.youtube.com/watch?v=0hiY3rt1qIY&authuser=0
20Лінійні алгоритми
Опрацювати в підручнику с.100-103
Записати в зошит які команди  групи Рух в середовищі Скретч
створюють події переміщення виконавця по сцені.
Виконайте завдання: Контрольна робота за І семестр
Перейдіть за посиланням вкажіть прізвище та ім'я. Виконайте тест.
Складання алгоритмів з командами повторення
https://learningapps.org/view22618024?authuser=0
Поєднання повторень
Опрацювати матеріал підручника с.122-124.
Виконати вправу за посиланням

Надіслати на перевірку
https://learningapps.org/view22629924?authuser=0
Програмне забезпечення для опрацювання текстів. 
Опрацювати текст підручника с.128-131
Виконати вправу за посиланням.
Надіслати скрін результату на перевірку
https://learningapps.org/view22649026?authuser=0
Вставляння графічних зображень
Опрацюйте підручник с. 142-146.
Виконайте вправу за посиланням. Надішліть скриншот результату для перевірки
https://learningapps.org/view22653944?authuser=0
Створення схем у середовищі текстового процесора
Опрацювати текст підручника с. 146-151.
Виконайте завдання 4 на с.-150 (письмово, в зошиті).
Надішліть роботу на перевірку
Перегляньте відео
https://learningapps.org/view1364073?authuser=0
https://www.youtube.com/watch?v=-MtLDb3Jf9U&authuser=0
Побудова векторних зображень в офісних пакетах
Переглянути відеоурок. 
Записати в зошит алгоритм побудови векторного зображення.
Надіслати роботу на перевірку.
https://learningapps.org/view3156017?authuser=0
https://www.youtube.com/watch?v=qd_JhG2betc&authuser=0
Комп
’ютерні мережі. Локальна мережа. Використання мережевих папок.
http://learnin
gapps.org/view2446759?authuser=0
Прочитати текст підручника с.160-162
Виконайте завдання і надішліть на перевірку

Пошукова система
https://learningapps.org/view22679097?authuser=0
Списки
https://learningapps.org/view1132016?authuser=0
Авторське право
https://learningapps.org/view5488377?authuser=0
Програмне забезпечення для створення й відтворення комп’ютерних презентацій.
https://learningapps.org/view22685383?authuser=0
Опрацювати текст підручника с.202-205
Виконати вправу за посиланням
Здати роботу.
Редагування та показ презентацій
https://learningapps.org/view4086130?authuser=0
Опрацювати текст підручника с.207-211
Виконати вправу
Надіслати на перевірку
Об’єкти презентації та засоби управління її демонстрацією.
Опрацювати текст підручника с. 214-216.
Виконати вправу за посиланням.
Надіслати на перевірку
https://learningapps.org/view23721225?authuser=0
Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення.
Підручник с. 226-228. Прочитати
Виконати вправу.
Надіслати на перевірку
https://learningapps.org/view4295155?authuser=0

Анімація переходів між слайдами
https://learningapps.org/view5850595?authuser=0
Підручник с.236-238. Прочитати
Виконати вправу.
Надіслати на перевірку
 Підготовка до виступу із презентацією.
Перегляньте відеоурок.

Дайте відповідь на запитання:
Як підготуватися до виступу з презентацією?
https://www.youtube.com/watch?v=ZxsNIgyI8fk&authuser=0




Повторення. Пошук матеріалів в Інтернеті та їх оцінювання
Уважно перегляньте відеоурок.
Дайте відповіді на запитання тесту.
Надішліть скріншот результату на перевірку.
https://www.youtube.com/watch?v=VbC-VJC3ucM
Контрольна робота
Виконайте завдання тесту. 
Надішліть скріншот результату на перевірку
https://naurok.com.ua/test/start/1559711
Повторення. Меню, їх призначення. Види меню
Перегляньте відеоурок.
Запишіть в зошит відповіді на запитання:
1. Як може бути подано зміст комп'ютерного меню?
2. Назвати види комп'ютерного меню
3. Як викликати контекстне меню?
https://www.youtube.com/watch?v=lOi0_pKlbl0
Повторення. Виконання  комплексного проекту.
Перегляньте відео "Вікно програми, основні об‘єкти та дії з ними".

Запишіть в зошит:
1. Що таке програма?
2. Програміст - це...
3. Які кроки потрібно виконати, щоб розпочати роботу з програмами?
Надішліть виконану роботу на перевірку.
https://www.youtube.com/watch?v=GVN8jPet0Dk
Тематичне оцінювання з теми "Алгоритми"
Виконайте завдання тесту.
Надішліть скріншот виконаного завдання з набраною кількістю балів.
Успіхів!
https://naurok.com.ua/test/start/1477084
Складання та виконання лінійних алгоритмів, алгоритмів із розгалуженням та повторенням.
Перегляньте відеоурок. Запишіть в зошит текст проекту, що використовується у відео.
https://www.youtube.com/watch?v=Zg-wWwPGWG8
Складання та виконання лінійних алгоритмів, алгоритмів із розгалуженням та повторенням.
Перегляньте відеоурок розв'язування задачі 2 з підручника на с.198
Запишіть розв'язок в зошит.
При можливості виконайте задачу у Скретч. (тоді можна надіслати скрін виконання)
https://www.youtube.com/watch?v=jeMg5MCFEcw
Складання та виконання алгоритмів із розгалуженням.
Перегляньте відеоурок виконання практичного завдання "Задача №1"  с.197 підручника. 
Запишіть в зошит код, що використовується в задачі.

При можливості, виконайте задачу в скретч
https://www.youtube.com/watch?v=SRnlBLiInTI
Алгоритмічна структура розгалуження.
Переглянути відеоурок. 
В зошиті намалювати схеми:
1. Повного розгалудження (с.194, мал.4.45)
2. Неповного розгалудження (с.195, мал.4.47)
(При можливості - виконати програми в онлайн-середовищі Скретч, що використовуються у відео або з підручника мал.4.50)
https://www.youtube.com/watch?v=EvsJ1ov2p18
Практична робота № 5. Складання проектів з використанням циклів з лічильником
Перегляньте відеоурок виконання практичної роботи №5. (с.193 підручника)
Запишіть в зошит проект отримання зображення до мал.4.43.
За можливості виконайте завдання на смартфоні або ноутбуці.
https://www.youtube.com/watch?v=Uz3gm4heEPQ
Цикли з повтореннями. Цикли, що виконуються фіксовану кількість разів.
Перегляньте відеоурок. Виконаємо завдання 1 с.190-191 підручника. Записати в зошит:
1. Які процеси називають циклічними?
2. Що таке цикл?
3. Що таке алгоритм з циклом?
(відповіді на ці запитання - с.192 підручника)
https://www.youtube.com/watch?v=JT4qe2L4NHA
Складання та виконання лінійних алгоритмів
Виконаємо практичну роботу  №4. "Складання та виконання лінійних алгоритмів" с.177 підручника з допомогою відео.
Завдання №1 практичної роботи виконати в зошиті.
https://www.youtube.com/watch?v=KAh4GAg1R8s
Лінійні алгоритми
Перегляньте відеоурок. 
Записати в зошит відповіді на запитання (підручник, с.167):
1. Що таке команда?
2. Як може подаватися команда?
3. Що таке система команд виконавця?
4. Що таке алгоритм?
https://www.youtube.com/watch?v=OZvIPsrCOws
Середовище програмування
Перегляньте відеоурок. 
В зошиті записати план проекту для Скретч
https://www.youtube.com/watch?v=wT1tnyMIxY0
Алгоритми. Середовище складання та виконання програм Scratch
Переглянути відео. Дати відповіді на запитання (письмово, в зошиті)
1. Що таке Scratch?
2. Способи використання Scratch
3. Де розміщуються команди Scratch?
4. Де містяться костюми образів?
Роботу надіслати на перевірку.
https://drive.google.com/file/d/1V3iQAfe1DMl47d4qaP-NuBLu92JoajTZ/view
Об'єкти та їх властивості
Опрацювати текст підручника с.95-99
В зошиті дати відповіді на запитання:
1. Що таке об'єкти?
2. Що таке властивості об'єкта?
3. Що таке текстові процесори?
4. Що є основним об'єктом текстового процесора?

Безпечне користування Інтернетом. Завантаження даних з Інтернету. Авторське право
Переглянути відео. Прочитати с.82 підручника.
 Записати в зошиті відповіді на запитання:
1. Що таке авторство?
2. Принципи доброчесності.
3. Що таке плагіат?
4. Що таке інтернет-піратство?
Надіслати роботу на перевірку.
https://www.youtube.com/watch?v=Ni5cy0tXIxQ

Пошук відомостей у мережі Інтернет. Критичне оцінювання відомостей, отриманих з інтернету.

Переглянути відео. Виконати завдання (в зошиті, письмово), які звучать у відео.
Надіслати на перевірку.
сторінки в підручнику: 79-84
https://www.youtube.com/watch?v=ldd0MPq6oP0



Контрольна робота 



ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

Увага!      Підручник "Інформатика 5 клас"


Інформаційні процеси та системи. Тести

Хмаринка слів "Пристрої введення і виведення даних"

Алгоритми з розгалудженням, відео

Алгоритми і програми. Тематичне оцінювання
Завдання №1. 
(Фото виконаного завдання  надсилати на адресу електронної пошти:         skola7@ukr.net або в групу в вайбері)

  • Для тих, хто не має можливості виконувати вправи на комп'ютері
1. Підписати зошит з інформатики (надіслати фото).
2. Опрацювати в підручнику ст.159-160 "Алгоритми".
3. Записати в зошит тему "Алгоритми". 
Записати такі визначення:
     Алгоритм - це...
     Виконавець алгоритму - це...
     Система команд виконавця - це...
     Програма - це...
Навести приклад алгоритму.
4. Зробити фото записаного в зошиті і надіслати за вказаною адресою.
  • Для тих, хто працює за комп'ютером: 

 Створити на комп'ютері папку, назвати її:  Інформатика (надіслати фото). В папці створити текстовий документ - Електронний зошит. Відкрити його і встановити 14 розмір шрифту і Times New Roman.
2. Опрацювати в підручнику ст.159-160 "Алгоритми".
3. Записати в електронний зошит тему "Алгоритми". 
Записати такі визначення:
     Алгоритм - це...
     Виконавець алгоритму - це...
     Система команд виконавця - це...
     Програма - це...
Навести приклад алгоритму.
4. Зробити фото записаного в електронному зошиті і надіслати  за вказаною адресою.

__________________________________________________________________

Середовище скретч он-лайн








Тема 1.
Контрольна робота 
Комплекс вправ для очей

Вправи для очей

Тема 2.Текстовий редактор

Відео "Текстовий редактор"

Текстовий редактор. Домашнє завдання

Немає коментарів:

Дописати коментар