Повторення. Служби Інтернету
Перегляньте відеоурок.
Дайте відповіді на запитання тесту.
Надішліть скріншот результату на перевірку.
Дайте відповіді на запитання тесту.
Надішліть скріншот результату на перевірку.
https://www.youtube.com/watch?v=29ffp_DOSXA
https://naurok.com.ua/test/start/1508542
Контрольна робота
Виконайте завдання тесту.
Зробіть скріншот результату і надішліть на перевірку
Зробіть скріншот результату і надішліть на перевірку
https://naurok.com.ua/test/start/1561245
Повторення. Табличний процесор
Перегляньте відеоурок.
Дайте відповіді на запитання тесту.
Скрін результату надішліть на перевірку.
Дайте відповіді на запитання тесту.
Скрін результату надішліть на перевірку.
https://www.youtube.com/watch?v=AudyLa09m0M
https://naurok.com.ua/test/start/1394817
Підготовка до контрольної роботи
Виконайте завдання тесту. Надішліть скріншот результату.
Успіхів!
Успіхів!
https://testinform.in.ua/velichini-zminni-vkazivka-prisvoyuvannya-test-20-informatika-7-klas-rivkind/
Тест "Готуємося до контрольної роботи"
Виконайте завдання тесту.
Надішліть скріншот результату з кількістю отриманих балів.
Успіхів!
Надішліть скріншот результату з кількістю отриманих балів.
Успіхів!
https://naurok.com.ua/test/start/1370670
Розв'язання навчальних і життєвих задач у середовищі програмування
Перегляньте відеоурок.
Запишіть в зошит текст програми, яка використовується в цьому відео.
Запишіть в зошит текст програми, яка використовується в цьому відео.
https://www.youtube.com/watch?v=P7FAAsUyo4w
Розв'язання навчальних і життєвих задач у середовищі програмування
Перегляньте відеоурок.
Запишіть в зошит розв'язання задачі 1.
Запишіть в зошит розв'язання задачі 1.
https://www.youtube.com/watch?v=nkD90GdYcKA
Розв'язання навчальних і життєвих задач у середовищі програмування
Перегляньте відеоурок. Запишіть в зошит (код на Python):
1. Розв'язок задачі про температуру.
2. Розв'язок задачі про гривні
1. Розв'язок задачі про температуру.
2. Розв'язок задачі про гривні
https://www.youtube.com/watch?v=gH35Gst4HNw
Застосування засобів програмування для побудови моделей.
Переглянути відеоурок. Записати в зошит програму №1, що звучить на початку відеоуроку.
(Якщо є можливість, виконати цю програму у середовищі програмування)
(Якщо є можливість, виконати цю програму у середовищі програмування)
https://www.youtube.com/watch?v=G-6o5JLSSJI
Застосування засобів програмування для побудови моделей.
Перегляньте відеоурок побудови узору в
Python за допомогою
Tkinter.
Запишіть в зошит текст програми
Python за допомогою
Tkinter.
Запишіть в зошит текст програми
https://www.youtube.com/watch?v=CH5Z6F_urPI
Опис моделей у середовищі програмування.
Перегляньте відеоурок. Запишіть в зошит програму, яку розглянуто у відео
https://www.youtube.com/watch?v=WH1LdqVlxGc
Тематичне оцінювання
Виконайте завдання тесту. Зробіть скрін про результат виконання і надішліть.
(Підказка! Тест можна робити декілька разів, поки не отримаєш бажаний результат!)
(Підказка! Тест можна робити декілька разів, поки не отримаєш бажаний результат!)
https://naurok.com.ua/test/start/1323287
Домашня робота. Малювання прямокутників
Записати в зошит програму для малювання прямокутників
мал.4.34 с.160 підручника
мал.4.34 с.160 підручника
https://www.youtube.com/watch?v=EKwWUGqnEqM
Розгалуження
Перегляньте відео. Запишіть в зошит задачі, які розв'язуються у відео.
Надішліть роботу на перевірку
Надішліть роботу на перевірку
https://www.youtube.com/watch?v=eY2s8O0bBgs
Величини в алгоритмах з розгалуження
Перегляньте відео розв'язування задачі 1 с.149 підручника.
Виконайте такі завдання:
1. Записати цей проект з коментарями біля кожного рядка в зошит.
2. Самостійно скласти проект для обчислення значення виразу: (a+b)-c/(a-2*b)/
3. Надіслати роботу на перевірку.
Виконайте такі завдання:
1. Записати цей проект з коментарями біля кожного рядка в зошит.
2. Самостійно скласти проект для обчислення значення виразу: (a+b)-c/(a-2*b)/
3. Надіслати роботу на перевірку.
https://www.youtube.com/watch?v=VOWB3MSoTqA
Моделі. Типи моделей.
Прочитати текст підручника п.2.1. (с.64-68) і дати відповіді на 1-5 с.68.
Надіслати роботу на перевірку.
Надіслати роботу на перевірку.
Автозаповнення і автозавершення
Переглянути відео. Записати в зошит відповіді на запитання:
1. Що таке автозаповнення?
2. Що таке автозавершення?
Надіслати відповідь на перевірку.
1. Що таке автозаповнення?
2. Що таке автозавершення?
Надіслати відповідь на перевірку.
https://www.youtube.com/watch?v=bx-JeGjOiUE
Введення формул та виконання обчислень Excel
Перегляньте відео. Запишіть в зошит виконання вправи 3, 4 (розглянуто у відео) с.108 підручника.
Зверніть увагу!
Математичні вирази записуються так, як будуть використовуватися в електронних таблицях. (с.99 підручника)
Початок виразу: знак =
Тобто: знак множення: це *
знак ділення: /
знак дробу: /
піднесення до степеня: ^
Роботу надішліть на перевірку.
Зверніть увагу!
Математичні вирази записуються так, як будуть використовуватися в електронних таблицях. (с.99 підручника)
Початок виразу: знак =
Тобто: знак множення: це *
знак ділення: /
знак дробу: /
піднесення до степеня: ^
Роботу надішліть на перевірку.
https://www.youtube.com/watch?v=NvUgZjyxkhg
Уведення та редагування даних у середовищі табличного процесора.
Виконати завдання
- Для тих, хто не має комп'ютера: переписати в зошит таблицю 3.23 на сторінці 98 підручника.
- Інші можуть виконати завдання в гугл таблицях (на комп'ютері -увійти в акаутнт гугл і вибрати справа крапочки, Таблиці (Google Sheets) )
Або на смартфоні скачати з плеймаркета Таблиці (Google Sheets).
Надіслати роботу на перевірку.
- Для тих, хто не має комп'ютера: переписати в зошит таблицю 3.23 на сторінці 98 підручника.
- Інші можуть виконати завдання в гугл таблицях (на комп'ютері -увійти в акаутнт гугл і вибрати справа крапочки, Таблиці (Google Sheets) )
Або на смартфоні скачати з плеймаркета Таблиці (Google Sheets).
Надіслати роботу на перевірку.
https://www.youtube.com/watch?v=0IxxYuUI8XU
Контрольна робота за рік
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
Основи роботи в табличному процесорі
Форматування об’єктів електронної таблиці (Excel)
Етапи побудови інформаційної моделі. Відео
цикли
Завдання №1. (Фото виконаного завдання надсилати на адресу електронної пошти: skola7@ukr.net або в групу в вайбері)
- Для тих, хто не має можливості виконувати вправи на комп'ютері
2. Опрацювати в підручнику ст.50-56 "Найпростіші алгоритми з повторенням".
3. Записати в зошит тему і дати відповіді на такі запитання:
- Наведіть визначення алгоритму з повторенням.
- Що називають тілом циклу?
- Що називають циклом?
- Для тих, хто працює за комп'ютером:
2. Опрацювати в підручнику ст.50-56 "Найпростіші алгоритми з повторенням".
3. Записати в електронний зошит тему і дати відповіді на такі запитання:
- Наведіть визначення алгоритму з повторенням.
- Що називають тілом циклу?
- Що називають циклом?
Також можна створити проект "Акваріум" в режимі он-лайн
___________________________________________________
Тема. Алгоритми і програми
Домашнє завдання.
№1. Скласти скретч-проект на тему "Акваріум" (з назвами мешканців акваріуму)
Тест "Моделі. Типи моделей"
Тест "Моделі. Типи моделей"
Немає коментарів:
Дописати коментар