7 клас



Повторення. Служби Інтернету

Перегляньте відеоурок.
Дайте відповіді на запитання тесту.
Надішліть скріншот результату на перевірку.
https://www.youtube.com/watch?v=29ffp_DOSXA
https://naurok.com.ua/test/start/1508542

Контрольна робота

Виконайте завдання тесту.
Зробіть скріншот результату і надішліть на перевірку
https://naurok.com.ua/test/start/1561245

Повторення. Табличний процесор

Перегляньте відеоурок.
Дайте відповіді на запитання тесту.
Скрін результату надішліть на перевірку.
https://www.youtube.com/watch?v=AudyLa09m0M
https://naurok.com.ua/test/start/1394817

Підготовка до контрольної роботи

Виконайте завдання тесту. Надішліть скріншот результату.
Успіхів!
https://testinform.in.ua/velichini-zminni-vkazivka-prisvoyuvannya-test-20-informatika-7-klas-rivkind/

Тест "Готуємося до контрольної роботи"

Виконайте завдання тесту.
Надішліть скріншот результату з кількістю отриманих балів.
Успіхів!
https://naurok.com.ua/test/start/1370670

Розв'язання навчальних і життєвих задач у середовищі програмування

Перегляньте відеоурок.
Запишіть в зошит текст програми, яка використовується в цьому відео.
https://www.youtube.com/watch?v=P7FAAsUyo4w

Розв'язання навчальних і життєвих задач у середовищі програмування

Перегляньте відеоурок.
Запишіть в зошит розв'язання задачі 1.
https://www.youtube.com/watch?v=nkD90GdYcKA

Розв'язання навчальних і життєвих задач у середовищі програмування

Перегляньте відеоурок. Запишіть в зошит (код на  Python):
1. Розв'язок задачі про температуру.
2. Розв'язок задачі про гривні
https://www.youtube.com/watch?v=gH35Gst4HNw

Застосування засобів програмування для побудови моделей.

Переглянути відеоурок. Записати в зошит програму №1, що звучить на початку відеоуроку.
(Якщо є можливість, виконати цю програму у середовищі програмування)
https://www.youtube.com/watch?v=G-6o5JLSSJI

Застосування засобів програмування для побудови моделей.

Перегляньте відеоурок побудови узору в 

Python за допомогою 

Tkinter.
Запишіть в зошит текст програми
https://www.youtube.com/watch?v=CH5Z6F_urPI

Опис моделей у середовищі програмування.

Перегляньте відеоурок. Запишіть в зошит програму, яку розглянуто у відео
https://www.youtube.com/watch?v=WH1LdqVlxGc

Тематичне оцінювання

Виконайте завдання тесту. Зробіть скрін про результат виконання і надішліть.
(Підказка! Тест можна робити декілька разів, поки не отримаєш бажаний результат!)
https://naurok.com.ua/test/start/1323287

Домашня робота. Малювання прямокутників

Записати в зошит програму для малювання прямокутників 

мал.4.34 с.160 підручника
https://www.youtube.com/watch?v=EKwWUGqnEqM

Розгалуження

Перегляньте відео. Запишіть в зошит задачі, які розв'язуються у відео.

Надішліть роботу на перевірку
https://www.youtube.com/watch?v=eY2s8O0bBgs

Величини в алгоритмах з розгалуження

Перегляньте відео розв'язування задачі 1 с.149 підручника. 
Виконайте такі завдання:
1. Записати цей проект з коментарями біля кожного рядка в зошит.
2. Самостійно скласти проект для обчислення значення виразу: (a+b)-c/(a-2*b)/
3. Надіслати роботу на перевірку.
https://www.youtube.com/watch?v=VOWB3MSoTqA

Моделі. Типи моделей. 

Прочитати текст підручника п.2.1. (с.64-68) і дати відповіді на 1-5 с.68.
Надіслати роботу на перевірку.

Автозаповнення і автозавершення

Переглянути відео. Записати в зошит відповіді на запитання:
1. Що таке автозаповнення?
2. Що таке автозавершення?
Надіслати відповідь на перевірку.
https://www.youtube.com/watch?v=bx-JeGjOiUE

Введення формул та виконання обчислень Excel

Перегляньте відео. Запишіть в зошит виконання вправи 3, 4 (розглянуто у відео) с.108 підручника. 
Зверніть увагу! 
Математичні вирази записуються так, як будуть використовуватися в електронних таблицях. (с.99 підручника) 
Початок виразу: знак =

Тобто: знак множення: це *
знак ділення: /
знак дробу: /
піднесення до степеня: ^
Роботу надішліть на перевірку.
https://www.youtube.com/watch?v=NvUgZjyxkhg

Уведення та редагування даних у середовищі табличного процесора. 

Виконати завдання
- Для тих, хто не має комп'ютера: переписати в зошит таблицю 3.23 на сторінці 98 підручника.
- Інші можуть виконати завдання в гугл таблицях (на комп'ютері -увійти в акаутнт гугл і вибрати справа крапочки,  Таблиці (Google Sheets) )
Або на смартфоні скачати з плеймаркета Таблиці (Google Sheets).
Надіслати роботу на перевірку.
https://www.youtube.com/watch?v=0IxxYuUI8XU

Контрольна робота за рік

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ






цикли



Завдання №1. (Фото виконаного завдання  надсилати на адресу електронної пошти:         skola7@ukr.net або в групу в вайбері)


  • Для тих, хто не має можливості виконувати вправи на комп'ютері
1. Підписати зошит з інформатики (надіслати фото).
2. Опрацювати в підручнику ст.50-56 "Найпростіші алгоритми з повторенням".

3. Записати в зошит тему і дати відповіді на такі запитання:
  • Наведіть визначення алгоритму з повторенням.
  • Що називають тілом циклу?
  • Що називають циклом?
4. Зробити фото записаного в зошиті і надіслати за вказаною адресою.
  • Для тих, хто працює за комп'ютером: 
1. Створити на комп'ютері папку, назвати її:  Інформатика (надіслати фото). В папці створити текстовий документ - Електронний зошит. Відкрити його і встановити 14 розмір шрифту і Times New Roman.
2. Опрацювати в підручнику ст.50-56 "Найпростіші алгоритми з повторенням".
3. Записати в електронний зошит тему і дати відповіді на такі запитання:

  • Наведіть визначення алгоритму з повторенням.
  • Що називають тілом циклу?
  • Що називають циклом?
4. Зробити фото записаного в електронному зошиті і надіслати  за вказаною адресою.

Також можна створити проект "Акваріум" в режимі он-лайн

___________________________________________________


Тема. Алгоритми і програми
Домашнє завдання. 
№1. Скласти скретч-проект на тему "Акваріум" (з назвами мешканців акваріуму)
Тест "Моделі. Типи моделей"

Немає коментарів:

Дописати коментар